Google’s SEO-update: is je site al ‘mobiel vriendelijk’?

Vanaf 21 april 2015 ga je bezoekers uit Google verliezen als je geen mobiele website hebt of als je (mobiele) website niet 'mobiel vriendelijk' is. De zoekmachine gaat namelijk vanaf dan voorrang geven aan websites die dat laatste wel zijn. Ongeacht je niveau op het gebied van mobiele marketing of zoekmachine-optimalisatie is het voor iedereen dus belangrijk om aandacht te besteden aan je mobiele aanwezigheid.

Om te controleren of je als site-eigenaar van een (mobiele) site klaar bent voor de Google Mobile Update van 21 april, vraag je jezelf het volgende af:

  1. Heb je een mobiele site?
  2. Is je site mobile-friendly?
  3. Is je site ‘mobile SEO proof’?

Meer info op http://www.frankwatching.com/archive/2015/04/02/googles-seo-update-is-je-site-al-mobile-friendly-checklist/

Of meer info over mobile websites via deze website.

 
   « Artikelen overzicht

Hoe Featured snippets kunnen helpen bij SEO

Wat zijn Featured Snippets? Een featured snippet (ook bekend als positie nul) is een korte samenvatting ...
 

Google plus verdwijnt en SEO

Google plus was een goede manier om links te plaatsen naar je nieuwe pagina's zodat deze werden geïndexeerd. ...
 

Zoekmachine optimalisatie voor de toekomst

Waar moet je als bedrijf de komende tijd op focussen als het gaat om zoekmachine optimalisatie? Werk als ...