Google’s SEO-update: is je site al ‘mobiel vriendelijk’?

Vanaf 21 april 2015 ga je bezoekers uit Google verliezen als je geen mobiele website hebt of als je (mobiele) website niet 'mobiel vriendelijk' is. De zoekmachine gaat namelijk vanaf dan voorrang geven aan websites die dat laatste wel zijn. Ongeacht je niveau op het gebied van mobiele marketing of zoekmachine-optimalisatie is het voor iedereen dus belangrijk om aandacht te besteden aan je mobiele aanwezigheid.

Om te controleren of je als site-eigenaar van een (mobiele) site klaar bent voor de Google Mobile Update van 21 april, vraag je jezelf het volgende af:

  1. Heb je een mobiele site?
  2. Is je site mobile-friendly?
  3. Is je site ‘mobile SEO proof’?

Meer info op http://www.frankwatching.com/archive/2015/04/02/googles-seo-update-is-je-site-al-mobile-friendly-checklist/

Of meer info over mobile websites via deze website.

 
   « Artikelen overzicht

Een headless cms juist nu

Wat is dat ? Dat is eigenlijk een content management systeem (CMS) waarbij het vullen van content en het ...
 

Stop referrer spam

Wat is Referrer spam ? Het woord zegt het al eigenlijk, verwijzende spam. Wat hier mee bereikt wordt is ...
 

Search by Voice voor websites en cms systemen

oftewel zoeken door middel van spraak. Voice search is kortweg zoeken op Google via je stem en niet via je ...