Zoekmachine optimalisatie voor de toekomst

Waar moet je als bedrijf de komende tijd op focussen als het gaat om zoekmachine optimalisatie?

  • Werk als merk aan de relatie met je klant
  • Voice search is de trend waar je dit jaar aan moet beginnen
  • Offline en online klanten zijn dezelfde klanten – dat kun je meten!
  • Content is en blijft KING ( Als eerst: het toevoegen van content aan de homepagina. Een stuk SEO-tekst van minimaal 300 woorden zorgt ervoor dat je beter vindbaar wordt in de zoekmachine. )
  • (featured) Snippets zorgen voor meer no click searches en voor een hogere CTR (content met vraag en antwoord en een blok met bijvoorbeeld een H1, H2 of H4 en het antwoord hieronder, meer info over featured snippets zie https://www.marketingfacts.nl/berichten/aan-de-slag-met-google-featured-snippets)

 

 
   « Artikelen overzicht

Wat info over hosting websites

Het vergelijken van website hosting is best wel lastig. Om drie redenen: De belangrijkste factoren, ...
 

Youtube en SEO

Tegenwoordig is het steeds moeilijker om snel en hoog in de google index te verschijnen. Publicaties ...
 

Open source alternatief voor Google Analytics

Open source alternatief voor Google Analytics Belangrijkste verschillen tussen Google Analytics en ...