Zoekmachine optimalisatie voor de toekomst

Waar moet je als bedrijf de komende tijd op focussen als het gaat om zoekmachine optimalisatie?

  • Werk als merk aan de relatie met je klant
  • Voice search is de trend waar je dit jaar aan moet beginnen
  • Offline en online klanten zijn dezelfde klanten – dat kun je meten!
  • Content is en blijft KING ( Als eerst: het toevoegen van content aan de homepagina. Een stuk SEO-tekst van minimaal 300 woorden zorgt ervoor dat je beter vindbaar wordt in de zoekmachine. )
  • (featured) Snippets zorgen voor meer no click searches en voor een hogere CTR (content met vraag en antwoord en een blok met bijvoorbeeld een H1, H2 of H4 en het antwoord hieronder, meer info over featured snippets zie https://www.marketingfacts.nl/berichten/aan-de-slag-met-google-featured-snippets)

 

 
   « Artikelen overzicht

Google plus verdwijnt en SEO

Google plus was een goede manier om links te plaatsen naar je nieuwe pagina's zodat deze werden geïndexeerd. ...
 

Zoekmachine optimalisatie voor de toekomst

Waar moet je als bedrijf de komende tijd op focussen als het gaat om zoekmachine optimalisatie? Werk als ...
 

Algemene Verordening Gegevensbescherming

Op 25 mei 2018 wordt de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG, ook wel bekend onder de Engelse ...